Saturday, March 29, 2014

BarnfamiljeMeny v. 14 (1)

Eftersom jag under de senaste veckorna varit väldigt dålig på att planera så har jag bestämt att jag skall försöka hjälpa mina läsare med menyförslag varje vecka. Recepten skall jag i så stor mån som jag kan lägga upp på min sida och länka till dem så att det skall bli så lätt som möjligt för er att följa dem. Kommentera gärna! Första veckan blir till större delen mina egna recept. Måste rätta mig här- det blev bara mina recept för alla recept som jag blivit inspirerad av någon annan har blivit modifierad till mitt eget tycke så jag anser dem som mina nu =)

MåndagPasta med ungsgrillade grönsaker

TisdagRotsaksgratäng med txistorra och surkål

OnsdagPotatismos med biffar med smak av timjan

TorsdagKrämig lax i ugn och ärtor

Fredag:Kyckling, bröd med Morotssallad

LördagHemmagjord hamburgare med strips och alioli

Söndag:  Spansk tortilla och Grön morotssallad


No comments:

Post a Comment